wizardman

سرگرمی و اطلاعات

wizardman

سرگرمی و اطلاعات

نامه هایی که هرگز پست نشد

برای تو....
با سلامی به گرمی روزهای عشقمان
امشب باز دوباره تنهائی به سراغم آمده و دلم را برای دیدنت می لرزاند
گستردگی سایه های دوباره با تو بودن بر بالای سرم طنین انداز شده
و برای بودنت حتی به سرعت یک نگاه حسرت بار وجودم را پر پر می کند
گر چه می دانم دوباره باز دیدن تو امکان نیست
اما امید به خاطرات گذشته مرا همچنان پای بر جا قرار داده
و همیشه قلم را استوار بر دفتری پر ز احساسات می غلتاند
درست است هر چه بودیم و شدیم فرو ریخت
درست است که به استواری دو کوه بودیم
اما سکوت گلهای زرد فراق
ناله های ما را به آسمان برد
تا قلب هایمان مهمان عزیمت جاودانه شوند
درست است که علاقه و محبت به جای تشدید در زندانی از فراموشی ها سپرده شدند
و روند سبز صداقت را بر هم زدند
اما تو را دوست خواهم داشت و به سراغت روزی می آیم...

سعید.ر از کانادا
نظرات 2 + ارسال نظر
آرش شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

اتفاقا من هم از این نامه های پست نشده دارم
فکر کنم هر کسی توو زندگیش از این نامه ها داشته باشه.
نامه ای که خودم با اشک نوشتم.هنوزم دارمش بعضی وقتها می خونمش یاد اوون وقتهاا می افتم

آرش سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

نه اصلا خوشم نمیاد مسائل خصوصیم مخصوصا عاشقانم جائی منتشر بشه.هر چی هست بین خودمه و یکی دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد